Skip to content
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
  • Kategoria:Ambient / PR / Media
  • Klient:Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu
  • Narzędzia:Ambient, kreacja, graphic design, foto, wideo, PR

Zielone przystanki – ambient z okazji jubileuszu Lasów Państwowych

Jak zrealizować kampanię outdoorową (OOH), która jednocześnie wpisuje się w ekologiczne wartości Lasów Państwowych i skutecznie przyciąga uwagę w przestrzeni miejskiej?

Kreatywny pomysł na nagłośnienie wśród mieszkańców Poznania jubileuszu Lasów Państwowych. Zamiast billboardów stworzyliśmy leśne przystanki, obsadzone trawą, kwiatami i leśnymi nasadzeniami, zapraszające do odwiedzania wielkopolskich lasów.
Hasłem akcji było: Las. Przystanek od codzienności.

Zakres działań:

  • Strategia komunikacji jubileuszu
  • Projekt i produkcja kampanii outdoorowej z żywymi roślinami
  • Branding i copywriting
  • Działania PR i kontakt z mediami
  • Organizacja konkursów
  • Planowanie i zakup mediów

Efekty kampanii:

  • Ponad 50 publikacji w mediach lokalnych i ogólnopolskich
  • Szeroki zasięg organiczny w social mediach – dziesiątki spontanicznych udostępnień
  • Pozytywny odbiór społeczny – podkreślano ekologiczny charakter i oryginalną formułę
  • Kampania wpisuje się w rosnący trend zielonych murali, roślinnych billboardów i eko komunikacji miejskiej

Creditsy
Koncepcja ambientu: dobocom
Zakup mediów: dobocom
Zakup roślin i nasadzenia: Maciej Brzostowski
Foto&Wideo: Visual Heads

Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
form

Zapisz się na newsletter!

Zapisz się
na newsletter!

Poznaj trendy, które zmienią Twoją branżę i innowacje ze świata. Zdobądź praktyczne wskazówki, jak skuteczniej komunikować się z klientami i oszczędzić czas. Wyjdź poza schematy. Daj się zaskoczyć.  Zapisz się na nasz newsletter pełen wiedzy i inspiracji z różnych dziedzin. Krótko i na temat. Raz w miesiącu. Będziesz na niego czekać. Przekonaj się.