Zielone przystanki – ambient z okazji jubileuszu Lasów Państwowych
Jak zrealizować kampanię outdoorową (OOH), która jednocześnie wpisuje się w ekologiczne wartości Lasów Państwowych i skutecznie przyciąga uwagę w przestrzeni miejskiej?
Kreatywny pomysł na nagłośnienie wśród mieszkańców Poznania jubileuszu Lasów Państwowych. Zamiast billboardów stworzyliśmy leśne przystanki, obsadzone trawą, kwiatami i leśnymi nasadzeniami, zapraszające do odwiedzania wielkopolskich lasów.
Hasłem akcji było: Las. Przystanek od codzienności.
Zakres działań:
- • Strategia komunikacji jubileuszu
- • Projekt i produkcja kampanii outdoorowej z żywymi roślinami
- • Branding i copywriting
- • Działania PR i kontakt z mediami
- • Organizacja konkursów
- • Planowanie i zakup mediów
Efekty kampanii:
- • Ponad 50 publikacji w mediach lokalnych i ogólnopolskich
- • Szeroki zasięg organiczny w social mediach – dziesiątki spontanicznych udostępnień
- • Pozytywny odbiór społeczny – podkreślano ekologiczny charakter i oryginalną formułę
- • Kampania wpisuje się w rosnący trend zielonych murali, roślinnych billboardów i eko komunikacji miejskiej
Creditsy
Koncepcja ambientu: dobocom
Zakup mediów: dobocom
Zakup roślin i nasadzenia: Maciej Brzostowski
Foto&Wideo: Visual Heads