Skip to content
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
  • Kategoria:Komunikacja / Event / PR
  • Klient:Ford Bemo Motors
  • Narzędzia:Event, ambient, PR, social media, foto, wideo

Poznań Traffic Race – event dla Ford Bemo Motors

Jak powiązać wprowadzenie na rynek nowego modelu Ford Focus, wyróżnić się na tle konkurencji i wpisać w lokalny kontekst – korki drogowe związane z inwestycjami w Poznaniu przed UEFA Euro 2012 oraz zaangażowanie marki w sponsoring Lecha Poznań?

Zróbmy wyścig przez zakorkowany Poznań!

W ramach Poznań Traffic Race zorganizowaliśmy niestandardowy wyścig: auto kontra rower, tramwaj i pieszy – przez centrum miasta, z salonu Forda do stadionu Lecha Poznań.
Uczestnikami byli znani poznaniacy – m.in. prezydent miasta Ryszard Grobelny, muzyk Michał Kowalonek, piłkarz Manuel Arboleda/Krzysztof Kotorowski oraz dziennikarz Sławomir Bajew.

Zakres działań:

  • Strategia i koncepcja kreatywna
  • Organizacja dwóch edycji wydarzenia
  • Współpraca z partnerami: Miasto Poznań, Lech Poznań, media lokalne
  • Realizacja strony WWW wydarzenia
  • Produkcja materiałów wideo i sesji foto
  • Działania PR i media relations
  • Obsługa konkursów i komunikacja online

Efekty kampanii:

  • Zwycięstwo Forda Focusa w obu edycjach wyścigu
  • 150+ publikacji w prasie i internecie
  • 50+ materiałów w telewizji i radio (TVP, TVN24, Trójka, Onet, Radio Zet, Eska)
  • +250 fanów na Facebooku Ford Bemo Motors
  • 550+ aktywnych użytkowników w konkursach
  • 12 000 wyświetleń filmów na YouTube
  • Złoty Spinacz – nagroda w kategorii Event Komercyjny
  • Wyróżnienie w kategorii „Najlepszy event marketingowy” na Kongresie Dealerów Samochodów

Creditsy
Koncepcja ambientu: Dobocom
Event: Dobocom
PR: Dobocom
Foto&Wideo: Visual Heads
Współpraca: Lech Poznań, Urząd Miasta Poznania, Radio Merkury

Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
form

Zapisz się na newsletter!

Zapisz się
na newsletter!

Poznaj trendy, które zmienią Twoją branżę i innowacje ze świata. Zdobądź praktyczne wskazówki, jak skuteczniej komunikować się z klientami i oszczędzić czas. Wyjdź poza schematy. Daj się zaskoczyć.  Zapisz się na nasz newsletter pełen wiedzy i inspiracji z różnych dziedzin. Krótko i na temat. Raz w miesiącu. Będziesz na niego czekać. Przekonaj się.