Content marketing dla Unilever Food Solutions
Knorr, Hellmann’s, The Vegetarian Butcher, Delikat – to tylko wybrane marki z portfolio Unilever Food Solutions – producenta, który swoje działania kieruje do najbardziej wymagających odbiorców – szefów kuchni i restauratorów. Współpraca z UFS to dla nas esencja marketingu B2B w branży HoReCa. Naszym zadaniem było stworzenie i wdrożenie strategii, która skutecznie dotrze do tej specyficznej grupy, budując świadomość, zaufanie i w efekcie – sprzedaż.
Opierając się na badaniach oraz wieloletnim doświadczeniu w sektorze profesjonalnej gastronomii, wdrożyliśmy kompleksowe działania obejmujące:
- • Strategię komunikacji: opracowaliśmy precyzyjne plany dotarcia do kluczowych segmentów rynku HoReCa.
- • Badania klientów i researche: zrozumienie potrzeb i wyzwań szefów kuchni było podstawą do tworzenia wartościowych treści.
- • Projekty graficzne: angażujące wizualnie materiały, które wyróżniały się na tle konkurencji.
- • Media społecznościowe szefów kuchni: aktywnie zarządzaliśmy profilami, które stały się platformami do dzielenia się wiedzą i inspiracjami.
- • Content marketing: setki eksperckich artykułów, które edukowały i pozycjonowały marki UFS w wyszukiwarkach.
- • Zakup mediów: kampanie reklamowe w mediach HoReCa, aby maksymalnie zwiększyć zasięg i dotarcie do grupy docelowej.
Co dało (i daje) najlepsze efekty?
Precyzyjna strategia, setki przygotowanych eksperckich artykułów, atrakcyjne projekty graficzne zrobiły dobrą robotę w wyszukiwarkach, sprawdźcie sami. A ambasadorskie profile szefów kuchni UFS pełne są energii i zaangażowania. Tak się buduje marki: firmowe i osobiste.
Creditsy
SoMe Szefów: dobocom
Content marketing: dobocom
Zdjęcia: Piotr Piosik
 
                     
                     
                     
                     
                    