Strategia jest najważniejsza. W Dobocom starannie planujemy każdą realizację. Zanim graficy złapią za ołówki, a PR-owcy wykonają pierwsze telefony do dziennikarzy, do roboty biorą się najlepsi stratedzy i planerzy Dobocom, tworząc twarde fundamenty i założenia do działań wizerunkowych. Dobra strategia to trafny insight i większa szansa na skuteczną kampanię.
Strategia

Strategia
strategia marki
strategia komunikacji
doradztwo marketingowe
planowanie i zakup mediów
warsztaty strategiczne i szkolenia
Zobacz nasze projekty z zakresu strategii

Strategia komunikacji i branding
Opracowanie strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji wizualnej

Strategia komunikacji dla Unilever Food Solutions
Strategia komunikacji dla lidera rynku gastronomii B2B

Komunikacja biznesowa dla UEP
Nowa linia komunikacyjna zbliżająca Uniwersytet Ekonomiczny i świat biznesu

Strategia marki i komunikacji Brait Rings
Strategia wprowadzenia na rynek innowacyjnej marki kostki do WC

Strategia content marketingu Unilever Food Solutions
Model skutecznej komunikacji koncernu żywieniowego skierowany do profesjonalistów

Promocja projektu CDEW
Promocja i komunikacja pierwszej w Polsce encyklopedii tworzonej w całości przez...

Promocja widowiska historycznego
Kompleksowa kampania największego polskiego widowiska historycznego

Program integracyjny dla pracowników
Koncepcja oraz przeprowadzenie programu integrującego pracowników

Rebranding w branży konsultingowej
Odświeżenie wizerunku jednej z największych polskich grup doradztwa biznesowego

Rebranding w branży spożywczej
Strategia i rebranding dla polskiego dystrybutora produktów dla branży spożywczej,...