Strategia jest najważniejsza. W Dobocom starannie planujemy każdą realizację. Zanim graficy złapią za ołówki, a PR-owcy wykonają pierwsze telefony do dziennikarzy, do roboty biorą się najlepsi stratedzy i planerzy Dobocom, tworząc twarde fundamenty i założenia do działań wizerunkowych. Dobra strategia to trafny insight i większa szansa na skuteczną kampanię.
Strategia
Strategia
strategia marki
strategia komunikacji
doradztwo marketingowe
planowanie i zakup mediów
warsztaty strategiczne i szkolenia
Zobacz nasze projekty z zakresu strategii
Strategia komunikacji i branding
Opracowanie strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji wizualnej
Komunikacja biznesowa dla UEP
Nowa linia komunikacyjna zbliżająca Uniwersytet Ekonomiczny i świat biznesu
Strategia komunikacji dla Unilever Food Solutions
Strategia komunikacji dla lidera rynku gastronomii B2B
Strategia marki i komunikacji Brait Rings
Strategia wprowadzenia na rynek innowacyjnej marki kostki do WC
Promocja projektu CDEW
Promocja i komunikacja pierwszej w Polsce encyklopedii tworzonej w całości przez...
Promocja widowiska historycznego
Kompleksowa kampania największego polskiego widowiska historycznego
Program integracyjny dla pracowników
Koncepcja oraz przeprowadzenie programu integrującego pracowników
Rebranding w branży konsultingowej
Odświeżenie wizerunku jednej z największych polskich grup doradztwa biznesowego
Rebranding w branży spożywczej
Strategia i rebranding dla polskiego dystrybutora produktów dla branży spożywczej,...
Rebranding w branży mleczarskiej
Rebranding lokalny oddziału włoskiej grupy dostarczającej produkty dla przemysłu...
Strategia content marketingu Unilever Food Solutions
Model skutecznej komunikacji koncernu żywieniowego skierowany do profesjonalistów