Kompleksowa komunikacja marki Violife
Jak zwiększyć rozpoznawalność marki Violife wśród szefów kuchni w Polsce i sprawić, by używali alternatyw dla serów marki Violife w codziennej pracy? Oto, co zrobiliśmy odpowiadając za marketing marki dla branży HoReCa.
Strategia komunikacji
Social Media Marketing (Facebook, Instagram, LinkedIn)
– prowadzenie profili w social mediach – koncepcja, treści, grafiki, moderacja
– kampanie targetowane w Meta do branży HoReCa
– konkursy
PR i media branżowe
– kampania reklamowa w kluczowych mediach HoReCa w Polsce
– wsparcie w targach branżowych
Inne działania
– content marketing edukacyjny
– tworzenie newsletterów
– materiały dla dystrybutorów
– akcje samplingowe
Stworzyliśmy strategię komunikacji w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn), realizowaliśmy kampanię PR w mediach HoReCa, działania podczas targów i dyskusji branżowych, konkursy, akcje promocyjne i samplingi. Prowadziliśmy działania edukacyjne dla hoteli i kantyn, tworzyliśmy materiały dla dystrybutorów, produkowaliśmy standy śniadaniowe i ścianki oraz sesje foto i wideo.
Efekt?
Marka Violife znana jest zarówno w handlu detalicznym, jak i wśród profesjonalnej gastronomii. Gdy myślą: „pizza wegańska” już widzą Violife Gouda w wiórkach, a „roślinny burger” – Violife Cheddar w plastrach. Ot co.
Creditsy
Koncepcje działań: dobocom
Projekty graficzne: dobocom
Copywriting: dobocom
SoMe: Dobocom