Koncepcja wizualna dla Energys
Świat jeździectwa rządzi się swoimi zasadami. Hodowcy i pasjonaci koni wiedzą wszystko o rasach, treningu, opiece i odpowiednim żywieniu. My natomiast wiemy, jak tworzyć wizerunek marki, który przyciąga uwagę i buduje zaufanie. Dlatego marka Energys powierzyła nam opracowanie nowej koncepcji komunikacji dla swoich linii produktów do karmienia koni.
Stworzyliśmy m.in. hasła, foldery, banery, opakowania, tabliczki na boksy, naklejki, materiały sprzedażowe – piękne, spójne i skuteczne.
Branża jeździecka ceni elegancję, tradycję i klasę. My chcieliśmy dodać odrobiny lekkości i poczucia humoru do komunikacji marki – tak, aby wyróżnić się na tle konkurencji, ale nie przekroczyć granicy dobrego smaku.
Projekt, że mucha nie siada 😉
Creditsy
Strategia: dobocom
Projekty graficzne: dobocom
Produkcja dobocom