Launch Flora Plant – roślinnej bazy do lodów
Praca z roślinnymi produktami wymaga zrozumienia rynku, odbiorców i ich potrzeb. A rosnąca kategoria lodów oraz oczekiwania klientów w zakresie dostępności lodów m.in. bez laktozy czy wegańskich sprawiają, że wyzwań komunikacyjnych jest w tym zakresie sporo. I zawsze jest też świadomość, że produkty na rynek wprowadza się przecież tylko raz. Lubimy takie wyzwania!
Dlatego chcieliśmy być widzialni i… skuteczni. Przeprowadziliśmy kampanię launchingową skierowaną do profesjonalnej gastronomii i cukierników, kampanię w social mediach, działaliśmy online (newslettery i dystrybutorzy) i offline (PR, materiały sprzedażowe). Zrealizowaliśmy też akcję sampingową nowego produktu dedykowaną profesjonalistom.
Efekty?
W wielu cukierniach w Polsce można spróbować już w pełni wegańskich lodów opartych na Florze. Cieszymy się, że dołożyliśmy do tego naszą cegiełkę.
Creditsy
Strategia komunikacji: Dobocom
Projekty graficzne i adaptacja KV: Dobocom
SoMe: Dobocom
PR: Dobocom