Leśny ambient w centrum miasta

Zadanie:

Lasy Państwowe zgłosiły się do nas z prośbą o wymyślenie przedwakacyjnej akcji zapraszającej Poznaniaków na spacery do wielkopolskich lasów.

Klient:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu zarządza ponad 88% powierzchni gruntów na terenie województwa wielkopolskiego, a w jej skład wchodzi 25 nadleśnictw.

Narzędzia:

Strategia komunikacji
Doradztwo marketingowe
Copywriting
Projekty graficzne
Filmy i sesje foto
Kampanie
Relacje z mediami
Działania CSR
Planowanie i zakup mediów

Przebieg:

1
Koncepcja i kreacja

Koncepcję oparliśmy na założeniu, że las jest blisko, tuż za rogatkami miasta i warto częściej korzystać z jego dobrodziejstw. Ambient o nazwie „Las. Przystanek od codzienności” zakładał wykorzystanie miejskich wiat przystankowych i stworzenie na nich leśnego azylu. Główne przesłanie: do lasu, gdzie znajdziesz chwilę wytchnienia, dojedziesz komunikacją miejską. Stworzyliśmy rozpoznawalną kreację graficzną wiat.

2
Strategia komunikacji i zakup mediów

Wybraliśmy wiaty w kluczowych punktach miasta, zaplanowaliśmy wsparcie medialne w najważniejszych dziennikach regionalnych oraz rozgłośniach radiowych.

3
Ambient

Zaprojektowaliśmy leśny układ wiat. Okleiliśmy je, rozłożyliśmy trawę z rolki, koordynowaliśmy nasadzenia. Leśnicy zapraszali do lasu, rozdając wlepki i badge „Love lasy” oraz prowadząc działania informacyjne.

4
Relacje z mediami

Media lokalne, regionalne, ogólnopolskie, ekologiczne i marketingowe przyczyniły się do promocji akcji. Korzystający z portali społecznościowych umieszczali zdjęcia z leśnych przystanków.

Rezultaty:

Ambient „Las. Przystanek od codzienności” był rozpoznawalny nie tylko w Poznaniu i Wielkopolsce. Akcja miała także społecznościowy charakter. Zaowocowała ponad 100 publikacji w mediach w całej Polsce.

Zespół:

Strategy
dobocom
Copywriting
dobocom
Art
Visual Heads
Photo & video
Visual Heads
PR
dobocom
OOH
dobocom & AMS
Zobacz podobne projekty