Obsługa 360 ̊dla HoReCa – Flora Professional
Jak sprawić, by szefowie kuchni i branża gastronomiczna poznali zalety roślinnych produktów marki Flora Professional?
Social Media Marketing (Facebook, Instagram, LinkedIn)
– prowadzenie profili w social mediach – koncepcja, treści, grafiki, moderacja
– kampanie targetowane w Meta do branży HoReCa
– konkursy
PR i media branżowe
– kampanie reklamowe w kluczowych mediach HoReCa w Polsce
– wsparcie w targach branżowych
Content marketing
– content marketing edukacyjny – artykuły problemowe
– tworzenie newsletterów
Inne działania
– materiały dla dystrybutorów
– koncepcje, projekty graficzne i skład broszur kulinarnych
– akcje samplingowe
Nasza strategia opierała się na kompleksowych działaniach, które edukowały, inspirowały i budowały zaufanie do marki. Wykorzystywaliśmy angażujące treści, atrakcyjne projekty graficzne, kompleksowe działania na Facebooku, Instagramie i LinkedInie, działania i kampanie online oraz newsletterom zbierającym porady, nowości i zalety korzystania z produktów Flora Professional.
Co robimy teraz, po 5 latach współpracy?
Wciąż to samo, obsługujemy klienta kompleksowo, zmieniając się razem z nim, analizując dane i trendy, starając się wciąż dawać z siebie wszystko i dbać o efekty sprzedażowe. A te? Zapytajcie klienta.
Creditsy
Koncepcje działań: dobocom
Projekty graficzne: dobocom
Copywriting: dobocom
SoMe: dobocom
PR: dobocom