Poznań Traffic Race – event dla Ford Bemo Motors
Jak powiązać wprowadzenie na rynek nowego modelu Ford Focus, wyróżnić się na tle konkurencji i wpisać w lokalny kontekst – korki drogowe związane z inwestycjami w Poznaniu przed UEFA Euro 2012 oraz zaangażowanie marki w sponsoring Lecha Poznań?
Zróbmy wyścig przez zakorkowany Poznań!
W ramach Poznań Traffic Race zorganizowaliśmy niestandardowy wyścig: auto kontra rower, tramwaj i pieszy – przez centrum miasta, z salonu Forda do stadionu Lecha Poznań.
Uczestnikami byli znani poznaniacy – m.in. prezydent miasta Ryszard Grobelny, muzyk Michał Kowalonek, piłkarz Manuel Arboleda/Krzysztof Kotorowski oraz dziennikarz Sławomir Bajew.
Zakres działań:
- • Strategia i koncepcja kreatywna
- • Organizacja dwóch edycji wydarzenia
- • Współpraca z partnerami: Miasto Poznań, Lech Poznań, media lokalne
- • Realizacja strony WWW wydarzenia
- • Produkcja materiałów wideo i sesji foto
- • Działania PR i media relations
- • Obsługa konkursów i komunikacja online
Efekty kampanii:
- • Zwycięstwo Forda Focusa w obu edycjach wyścigu
- • 150+ publikacji w prasie i internecie
- • 50+ materiałów w telewizji i radio (TVP, TVN24, Trójka, Onet, Radio Zet, Eska)
- • +250 fanów na Facebooku Ford Bemo Motors
- • 550+ aktywnych użytkowników w konkursach
- • 12 000 wyświetleń filmów na YouTube
- • Złoty Spinacz – nagroda w kategorii Event Komercyjny
- • Wyróżnienie w kategorii „Najlepszy event marketingowy” na Kongresie Dealerów Samochodów
Creditsy
Koncepcja ambientu: Dobocom
Event: Dobocom
PR: Dobocom
Foto&Wideo: Visual Heads
Współpraca: Lech Poznań, Urząd Miasta Poznania, Radio Merkury