Skip to content
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
  • Kategoria:Rebranding / Produkcja
  • Klient:Sacco Polska
  • Narzędzia:Branding, strategia marki, produkcja

Rebranding Sacco, firmy z branży foodowej

Po analizie wizerunku marki postanowiliśmy maksymalnie wyeksponować dziesiątki lat tradycji oraz kilka pokoleń, które stoją za marką Sacco. Nowa linia komunikacyjna wyraża się w claimie „Doświadczenie z tradycji” i zakłada całkowitą zmianę identyfikacji wizualnej z zachowaniem jedynie logo. W ten sposób chcieliśmy nawiązać do włoskiego rzemieślnictwa z regionu Lombardii w północnych Włoszech, gdzie Grupa Clerici-Sacco ma swoje korzenie i centralę.

Opracowaliśmy pełną identyfikację wizualną (m.in. logo, key visual, projekt www). Nowa tożsamość graficzna opierała się na odpowiednim doborze zdjęć, tekstury i kolorów, aby jednoznacznie pozycjonować markę.

Creditsy
Strategia marki: Dobocom
Copywriting: Dobocom
Grafika: Visual Heads
Produkcja: Dobocom
Strona www: Jelly Sollutions

Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
form

Zapisz się na newsletter!

Zapisz się
na newsletter!

Poznaj trendy, które zmienią Twoją branżę i innowacje ze świata. Zdobądź praktyczne wskazówki, jak skuteczniej komunikować się z klientami i oszczędzić czas. Wyjdź poza schematy. Daj się zaskoczyć.  Zapisz się na nasz newsletter pełen wiedzy i inspiracji z różnych dziedzin. Krótko i na temat. Raz w miesiącu. Będziesz na niego czekać. Przekonaj się.