Rebranding Sacco, firmy z branży foodowej
Po analizie wizerunku marki postanowiliśmy maksymalnie wyeksponować dziesiątki lat tradycji oraz kilka pokoleń, które stoją za marką Sacco. Nowa linia komunikacyjna wyraża się w claimie „Doświadczenie z tradycji” i zakłada całkowitą zmianę identyfikacji wizualnej z zachowaniem jedynie logo. W ten sposób chcieliśmy nawiązać do włoskiego rzemieślnictwa z regionu Lombardii w północnych Włoszech, gdzie Grupa Clerici-Sacco ma swoje korzenie i centralę.
Opracowaliśmy pełną identyfikację wizualną (m.in. logo, key visual, projekt www). Nowa tożsamość graficzna opierała się na odpowiednim doborze zdjęć, tekstury i kolorów, aby jednoznacznie pozycjonować markę.
Creditsy
Strategia marki: Dobocom
Copywriting: Dobocom
Grafika: Visual Heads
Produkcja: Dobocom
Strona www: Jelly Sollutions