Zostaliśmy poproszeni o stworzenie całkowicie nowego wizerunku i linii komunikacyjnej firmy, a także pogodzenia w nich dwóch, wydawało by się, przeciwstawnych wartości – historii Sacco i tradycji grupy sięgającej XIX wieku z innowacyjnością i nowoczesnością.
Sacco Polska to polski oddział włoskiej grupy Clerici-Sacco, specjalizującej się w specjalistycznym wsparciu przemysłu mleczarskiego – od kultur bakteryjnych, przez enzymy mleczarskie, środki ochronne, do doradztwa i szkoleń.
Na bazie wniosków z analizy postanowiliśmy maksymalnie wyeksponować dziesiątki lat tradycji oraz kilka pokoleń, które stoją za marką Sacco oraz grupą Clerici-Sacco. Nowa linia komunikacyjna wyraża się w claimie „Doświadczenie z tradycji” i zakłada całkowitą zmianę identyfikacji wizualnej z zachowaniem jedynie logo. W ten sposób chcemy nawiązać do włoskiego rzemieślnictwa z regionu Lombardii w północnych Włoszech, gdzie Grupa Clerici-Sacco ma swoje korzenie i centralę.
Opracowaliśmy pełną identyfikację wizualną (m.in. logo, key visual, projekt www). Nowa tożsamość graficzna opiera się na odpowiednim doborze zdjęć, tekstury i kolorów, aby jednoznacznie pozycjonować markę.
Sacco Polska zyskało całkowicie nową odsłonę, zupełnie odmienną od sytuacji zastanej sprzed naszej pracy. Nowa tożsamość marki może być promowana przy pomocy przygotowanych narzędzi, daje również sporo inspiracji do nowych działań wizerunkowych.