Skip to content
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
  • Kategoria:Strategia marki / Strategia komunikacji / Branding / Komunikacja
  • Klient:OPEN Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej
  • Narzędzia:Audyt konkurencji, logo, strategia komunikacji, strategia marki, warsztaty

Branding i komunikacja programu profilaktyki medycznej

Naszym celem było wprowadzenie na rynek nowej usługi z zakresu profilaktyki nowotworowej dla firm – Onco Protect, stworzonej przez OPEN – Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów w Poznaniu.

Wyzwanie: jak zbudować markę, która skutecznie komunikuje wartość profilaktyki onkologicznej w środowisku pracy i trafia zarówno do działów HR, jak i samych pracowników?

Zakres działań:

  • •  strategia marki i komunikacji (we współpracy z Centrum B2B)
  • •  branding: logo, key visual
  • •  projekt i treści do strony internetowej
  • •  materiały B2B i B2C: foldery, prezentacje, ankiety
  • •  komunikacja marki w social mediach – LinkedIn
  • •  produkcja materiałów drukowanych – wizytówki, foldery, teczki
  • •  projekt graficzny i nadzór nad www

Efekt:

Onco Protect wyróżnia się jako innowacyjna alternatywa dla tradycyjnych benefitów pracowniczych. Zamiast „owocowych czwartków” – realna inwestycja w zdrowie. Dzięki precyzyjnej strategii i spójnemu brandingowi, usługa zyskała silny start i wyróżnia się na rynku usług zdrowotnych dla firm.

Dlaczego to ważne?

Bo lepiej zapobiegać niż leczyć – a nowoczesne firmy to rozumieją. My zaś mieliśmy szansę pracować z zespołem wybitnych ekspertów OPEN i dołożyć swoją cegiełkę do projektu, który realnie wpływa na zdrowie ludzi.

Creditsy
Strategia biznesowa: Centrum B2B
Strategia komunikacji: dobocom
Identyfikacja wizualna: dobocom
Produkcja: Dobocom
www: Jelly Sollutions

Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
form

Zapisz się na newsletter!

Zapisz się
na newsletter!

Poznaj trendy, które zmienią Twoją branżę i innowacje ze świata. Zdobądź praktyczne wskazówki, jak skuteczniej komunikować się z klientami i oszczędzić czas. Wyjdź poza schematy. Daj się zaskoczyć.  Zapisz się na nasz newsletter pełen wiedzy i inspiracji z różnych dziedzin. Krótko i na temat. Raz w miesiącu. Będziesz na niego czekać. Przekonaj się.