Wesprzeć rekrutację pracowników z rejonu łódzkiego i zachęcić do aplikacji w jednym z trzech centrów dystrybucyjnych zlokalizowanych w rejonie – zarówno atrakcyjną kreacją, jak i skutecznym doborem mediów.
Arvato Supply Chain Solutions w Polsce to jeden z wiodących usługodawców w zakresie e-commerce, logistyki omnichannel i retail oraz logistyki healthcare. Od 1994 roku, w 11 centrach dystrybucyjnych w Polsce, odpowiada za obsługę złożonych procesów logistycznych dla renomowanych, światowych marek w branży fashion, beauty, high tech i healthcare. Należy do międzynarodowego koncernu Bertelsmann SE & Co. KGaA.
Przygotowania do kampanii rozpoczęliśmy od stworzenia spójnej koncepcji. Miała nie tylko pokazywać korzyści złożenia aplikacji, ale też oddawać charakter pracy w centrach dystrybucyjnych, w Arvato Supply Chain Solutions w Polsce i móc być kontynuowana w innych lokalizacjach.
Hasło przewodnie kampanii „Wysyłamy pozytywne emocje”, to opinia jednego z pracowników firmy. Fraza doskonale odzwierciedla wartość pracy w Arvato Supply Chain Solutions w Polsce – czyli dostarczanie osobom przedmiotów, które cieszą i na które czekają. Bohaterami kampanii uczyniliśmy chętnych pracowników magazynowych, pokazując przy okazji ich perspektywę pracy.
Wyprodukowaliśmy sesję zdjęciową w centrum logistycznym, by pokazać realia pracy i rzeczywiste sytuacje. W sesji zdjęciowej wzięli udział pracownicy, z którymi przeprowadziliśmy wywiady. Fragmenty ich wypowiedzi znalazły się na kreacjach.
Przygotowaliśmy key visuale z trzema bohaterami kampanii oraz dziesiątki przeformatowań do różnych mediów i na różne nośniki: bannery, przyczepy mobilne, rowery miejskie, ulotki, plansze w supermarketach.
Szerokozasięgowa kampania musi korzystać z wielu rodzajów mediów i nośników. W offline postawiliśmy na billboardy, oklejenie autobusów, kupiliśmy spoty w radio i powierzchnie w lokalnych gazetach.
W ramach kampanii powstał też rekrutacyjny landing page.
Liczba zgłoszeń do pracy w Arvato Supply Chain Solutions w Polsce w okresie prowadzenia działań przyniosła oczekiwany rezultat. Wykorzystanie w kampanii pracowników liniowych odbiło się pozytywnym echem wśród zespołu.