Content marketing / Social media / Graphic design
Knorr, Hellmann’s, The Vegetarian Butcher, Delikat – to tylko wybrane marki z portfolio Unilever Food Solutions – producenta, który swoje działania kieruje do najbardziej wymagających odbiorców – szefów kuchni i restauratorów.
Social media / Digital marketing / Influencerzy
Dla marki Bezgluten prowadzimy kompleksowe działania w obszarze social mediów i digital marketingu, skupiając się na budowaniu społeczności i wspieraniu sprzedaży na dwóch kluczowych rynkach: w Polsce i w Niemczech. Naszym celem jest dotarcie do osób na diecie bezglutenowej, oferując im wsparcie, inspirację i dostęp do produktów, które ułatwiają codzienne życie.
Strategia komunikacji / Social media / PR
Jak zwiększyć rozpoznawalność marki Violife wśród szefów kuchni w Polsce i sprawić, by używali alternatyw dla serów marki Violife w codziennej pracy? Oto, co zrobiliśmy odpowiadając za marketing marki dla branży HoReCa.
Strategia marki / Strategia komunikacji / Branding / Komunikacja
Naszym celem było wprowadzenie na rynek nowej usługi z zakresu profilaktyki nowotworowej dla firm – Onco Protect, stworzonej przez OPEN – Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów w Poznaniu.
Strategia marki / Strategia komunikacji / Branding
Przeprowadziliśmy rebranding ważnej instytucji kulturalnej w Poznaniu. Jego bazą była strategia marki oraz strategia komunikacji, a także stworzenie architektury marek, którymi Poznańskie Centrum Dziedzictwa zarządza.
Rekrutacja / Komunikacja wewnętrzna / Employer Branding
Bez względu na to, jaka w danym momencie jest odpowiedź, kiedy realizuje się największe projekty logistyczne, siła stabilnego zespołu jest nie do przecenienia.
Content marketing / Social media / PR
Obsługa 360 ̊dla HoReCa – Flora Professional Jak sprawić, by szefowie kuchni i branża gastronomiczna poznali zalety roślinnych produktów marki Flora Professional? Social Media Marketing (Facebook, Instagram, LinkedIn) – prowadzenie profili w social mediach – koncepcja, treści, grafiki, moderacja – kampanie targetowane w Meta do branży HoReCa – konkursy PR i media branżowe – kampanie … Continued
Custom publishing / Print design / Produkcja
Jak opowiedzieć 90 lat historii uczelni w nowoczesny i angażujący sposób?
Strategia / Branding / Komunikacja
Firma Kimball Electronics Poland, globalny producent elektroniki dla branży automotive, medical i przemysłu, powierzyła nam zadania komunikacji wewnętrznej w firmie. Czego my nie projektowaliśmy?! Gazetę firmową o nazwie Kimformator, materiały z zakresu BHP, materiały szkoleniowe, newsletter wewnętrzny, kampanie sezonowe, oznaczenia wewnątrzfirmowe, zestawy ikon i grafik do mediów wewnętrznych i social mediów.
Branding / Projekty graficzne / Content marketing
Praca nad strategią, brandingiem oraz komunikacja marki osobistej jest zawsze nie lada wyzwaniem. Po drugiej stronie stoi bowiem osoba, klient, która tą marką jest.
Strategia komunikacji / Projekty graficzne / Kampania offline
Świat jeździectwa rządzi się swoimi zasadami. Hodowcy i pasjonaci koni wiedzą wszystko o rasach, treningu, opiece i odpowiednim żywieniu. My natomiast wiemy, jak tworzyć wizerunek marki, który przyciąga uwagę i buduje zaufanie. Dlatego marka Energys powierzyła nam opracowanie nowej koncepcji komunikacji dla swoich linii produktów do karmienia koni.
Komunikacja / Social media / PR
Praca z roślinnymi produktami wymaga zrozumienia rynku, odbiorców i ich potrzeb. A rosnąca kategoria lodów oraz oczekiwania klientów w zakresie dostępności lodów m.in. bez laktozy czy wegańskich sprawiają, że wyzwań komunikacyjnych jest w tym zakresie sporo. I zawsze jest też świadomość, że produkty na rynek wprowadza się przecież tylko raz. Lubimy takie wyzwania!
Strategia marki / Branding / Strona www
Jak stworzyć strategię marki i identyfikację wizualną dla Grupy ECDF, które będą korespondować ze skalą jej działalności?
Ambient / OOH / PR
Jak w kreatywny i przyjazny środowisku sposób nagłośnić jubileusz 90-lecia Lasów Państwowych wśród mieszkańców Poznania?
Custom publishing / Content marketing
Kimball Electronics, globalny lider w produkcji elektroniki dla branż automotive, medical i industrial, przez kilkanaście lat wydawał wewnętrzny magazyn „Kimformator”. Publikacja potrzebowała jednak gruntownego odświeżenia – zarówno wizualnego, jak i merytorycznego – aby odpowiadać na współczesne potrzeby komunikacji korporacyjnej i oczekiwania pracowników.
Komunikacja / Event / PR
Jak powiązać wprowadzenie na rynek nowego modelu Ford Focus, wyróżnić się na tle konkurencji i wpisać w lokalny kontekst – korki drogowe związane z inwestycjami w Poznaniu przed UEFA Euro 2012 oraz zaangażowanie marki w sponsoring Lecha Poznań?
Branding / Komunikacja / Strona www
Wyróżnienie się na rynku kancelarii księgowych nie jest proste. Kancelaria KDF poprosiła nas o branding ich marki oraz stworzenie strony internetowej.
Strategia komunikacji / Projekty graficzne
Lider w branży żywienia zwierząt – De Heus – powierzył naszej agencji marketingowej opracowanie strategii komunikacji na polskim rynku. Projekt obejmował przede wszystkim zadania strategiczne uwzględniające różnorodne grupy odbiorców i złożone otoczenie rynkowe firmy.
Branding / Graphic design / Produkcja
Projektowanie z misją
Specjalizujemy się w tworzeniu komunikacji wizualnej dla projektów o realnym wpływie na środowisko i społeczeństwo. Każdy projekt traktujemy jako szansę na pozytywną zmianę – dla naszych klientów i dla Planety.
Rebranding / Produkcja
Po analizie wizerunku marki postanowiliśmy maksymalnie wyeksponować dziesiątki lat tradycji oraz kilka pokoleń, które stoją za marką Sacco.
Ambient / PR / Media
Jak zrealizować kampanię outdoorową (OOH), która jednocześnie wpisuje się w ekologiczne wartości Lasów Państwowych i skutecznie przyciąga uwagę w przestrzeni miejskiej?
Branding / Graphic design / Treści
Zadaniem naszej agencji była stworzenie identyfikacji wizualnej festiwalu „Z drewna”. Podczas pracy nad brandingiem tego wyjątkowego wydarzenia chcieliśmy podkreślić głębokie znaczenie drewna w naszej kulturze. Stworzyliśmy nowoczesny znak graficzny nawiązujący do przekroju drewna oraz charakterystycznych słojów. W key visualu wykorzystaliśmy zdjęcie kawałka drewna trzymanego w dłoni, żeby pokazać charakterystyczną więź człowieka z tym najwspanialszym materiałem, z którego powstaje wiele elementów naszego otoczenia.