Skip to content
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Content marketing dla Unilever Food Solutions

Content marketing / Social media / Graphic design

Knorr, Hellmann’s, The Vegetarian Butcher, Delikat – to tylko wybrane marki z portfolio Unilever Food Solutions – producenta, który swoje działania kieruje do najbardziej wymagających odbiorców – szefów kuchni i restauratorów.

Social media i działania digital dla marki Bezgluten

Social media / Digital marketing / Influencerzy

Dla marki Bezgluten prowadzimy kompleksowe działania w obszarze social mediów i digital marketingu, skupiając się na budowaniu społeczności i wspieraniu sprzedaży na dwóch kluczowych rynkach: w Polsce i w Niemczech. Naszym celem jest dotarcie do osób na diecie bezglutenowej, oferując im wsparcie, inspirację i dostęp do produktów, które ułatwiają codzienne życie.

Kompleksowa komunikacja marki Violife

Strategia komunikacji / Social media / PR

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki Violife wśród szefów kuchni w Polsce i sprawić, by używali alternatyw dla serów marki Violife w codziennej pracy? Oto, co zrobiliśmy odpowiadając za marketing marki dla branży HoReCa.

Branding i komunikacja programu profilaktyki medycznej

Strategia marki / Strategia komunikacji / Branding / Komunikacja

Naszym celem było wprowadzenie na rynek nowej usługi z zakresu profilaktyki nowotworowej dla firm – Onco Protect, stworzonej przez OPEN – Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów w Poznaniu.

Strategia i branding dla Poznańskiego Centrum Dziedzictwa

Strategia marki / Strategia komunikacji / Branding

Przeprowadziliśmy rebranding ważnej instytucji kulturalnej w Poznaniu. Jego bazą była strategia marki oraz strategia komunikacji, a także stworzenie architektury marek, którymi Poznańskie Centrum Dziedzictwa zarządza.

Wysyłamy pozytywne emocje – kampania rekrutacyjna dla Arvato

Rekrutacja / Komunikacja wewnętrzna / Employer Branding

Bez względu na to, jaka w danym momencie jest odpowiedź, kiedy realizuje się największe projekty logistyczne, siła stabilnego zespołu jest nie do przecenienia.

Obsługa 360 ̊dla HoReCa – Flora Professional

Content marketing / Social media / PR

Obsługa 360 ̊dla HoReCa – Flora Professional Jak sprawić, by szefowie kuchni i branża gastronomiczna poznali zalety roślinnych produktów marki Flora Professional? Social Media Marketing (Facebook, Instagram, LinkedIn) – prowadzenie profili w social mediach – koncepcja, treści, grafiki, moderacja – kampanie targetowane w Meta do branży HoReCa – konkursy PR i media branżowe – kampanie … Continued

Publikacja jubileuszowa dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Custom publishing / Print design / Produkcja

Jak opowiedzieć 90 lat historii uczelni w nowoczesny i angażujący sposób?

Komunikacja wewnętrzna Kimball Electronics

Strategia / Branding / Komunikacja

Firma Kimball Electronics Poland, globalny producent elektroniki dla branży automotive, medical i przemysłu, powierzyła nam zadania komunikacji wewnętrznej w firmie. Czego my nie projektowaliśmy?! Gazetę firmową o nazwie Kimformator, materiały z zakresu BHP, materiały szkoleniowe, newsletter wewnętrzny, kampanie sezonowe, oznaczenia wewnątrzfirmowe, zestawy ikon i grafik do mediów wewnętrznych i social mediów.

Branding dla marki osobistej

Branding / Projekty graficzne / Content marketing

Praca nad strategią, brandingiem oraz komunikacja marki osobistej jest zawsze nie lada wyzwaniem. Po drugiej stronie stoi bowiem osoba, klient, która tą marką jest.

Koncepcja wizualna dla marki Energys

Strategia komunikacji / Projekty graficzne / Kampania offline

Świat jeździectwa rządzi się swoimi zasadami. Hodowcy i pasjonaci koni wiedzą wszystko o rasach, treningu, opiece i odpowiednim żywieniu. My natomiast wiemy, jak tworzyć wizerunek marki, który przyciąga uwagę i buduje zaufanie. Dlatego marka Energys powierzyła nam opracowanie nowej koncepcji komunikacji dla swoich linii produktów do karmienia koni.

Launch i komunikacja Flora lodowa

Komunikacja / Social media / PR

Praca z roślinnymi produktami wymaga zrozumienia rynku, odbiorców i ich potrzeb. A rosnąca kategoria lodów oraz oczekiwania klientów w zakresie dostępności lodów m.in. bez laktozy czy wegańskich sprawiają, że wyzwań komunikacyjnych jest w tym zakresie sporo. I zawsze jest też świadomość, że produkty na rynek wprowadza się przecież tylko raz. Lubimy takie wyzwania!

Rebranding w branży konsultingowej

Strategia marki / Branding / Strona www

Jak stworzyć strategię marki i identyfikację wizualną dla Grupy ECDF, które będą korespondować ze skalą jej działalności?

Leśny billboard – ambient dla Lasów Państwowych

Ambient / OOH / PR

Jak w kreatywny i przyjazny środowisku sposób nagłośnić jubileusz 90-lecia Lasów Państwowych wśród mieszkańców Poznania?

Kimformator – custom publishing

Custom publishing / Content marketing

Kimball Electronics, globalny lider w produkcji elektroniki dla branż automotive, medical i industrial, przez kilkanaście lat wydawał wewnętrzny magazyn „Kimformator”. Publikacja potrzebowała jednak gruntownego odświeżenia – zarówno wizualnego, jak i merytorycznego – aby odpowiadać na współczesne potrzeby komunikacji korporacyjnej i oczekiwania pracowników.

Poznań Traffic Race – event dla Ford Bemo Motors

Komunikacja / Event / PR

Jak powiązać wprowadzenie na rynek nowego modelu Ford Focus, wyróżnić się na tle konkurencji i wpisać w lokalny kontekst – korki drogowe związane z inwestycjami w Poznaniu przed UEFA Euro 2012 oraz zaangażowanie marki w sponsoring Lecha Poznań?

Branding kancelarii księgowej KDF

Branding / Komunikacja / Strona www

Wyróżnienie się na rynku kancelarii księgowych nie jest proste. Kancelaria KDF poprosiła nas o branding ich marki oraz stworzenie strony internetowej.

Komunikacja 360° dla De Heus

Strategia komunikacji / Projekty graficzne

Lider w branży żywienia zwierząt – De Heus – powierzył naszej agencji marketingowej opracowanie strategii komunikacji na polskim rynku. Projekt obejmował przede wszystkim zadania strategiczne uwzględniające różnorodne grupy odbiorców i złożone otoczenie rynkowe firmy.

Identyfikacja wizualna i wydawnictwo – Las pełna gabka

Branding / Graphic design / Produkcja

Projektowanie z misją
Specjalizujemy się w tworzeniu komunikacji wizualnej dla projektów o realnym wpływie na środowisko i społeczeństwo. Każdy projekt traktujemy jako szansę na pozytywną zmianę – dla naszych klientów i dla Planety.

Rebranding Sacco – firmy z branży foodowej

Rebranding / Produkcja

Po analizie wizerunku marki postanowiliśmy maksymalnie wyeksponować dziesiątki lat tradycji oraz kilka pokoleń, które stoją za marką Sacco.

Zielone przystanki – ambient dla Lasów Państwowych

Ambient / PR / Media

Jak zrealizować kampanię outdoorową (OOH), która jednocześnie wpisuje się w ekologiczne wartości Lasów Państwowych i skutecznie przyciąga uwagę w przestrzeni miejskiej?

Identyfikacja wizualna festiwalu

Branding / Graphic design / Treści

Zadaniem naszej agencji była stworzenie identyfikacji wizualnej festiwalu „Z drewna”. Podczas pracy nad brandingiem tego wyjątkowego wydarzenia chcieliśmy podkreślić głębokie znaczenie drewna w naszej kulturze. Stworzyliśmy nowoczesny znak graficzny nawiązujący do przekroju drewna oraz charakterystycznych słojów. W key visualu wykorzystaliśmy zdjęcie kawałka drewna trzymanego w dłoni, żeby pokazać charakterystyczną więź człowieka z tym najwspanialszym materiałem, z którego powstaje wiele elementów naszego otoczenia.

Strategia marki / Strategia komunikacji / Branding / Komunikacja

Branding i komunikacja programu profilaktyki medycznej

Zobacz projekt Zobacz projekt icon
Branding / Projekty graficzne / Content marketing

Branding dla marki osobistej

Zobacz projekt Zobacz projekt icon
Strategia komunikacji / Projekty graficzne / Kampania offline

Koncepcja wizualna dla marki Energys

Zobacz projekt Zobacz projekt icon
Strategia komunikacji / Projekty graficzne

Komunikacja 360° dla De Heus

Zobacz projekt Zobacz projekt icon
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
Śmiało
form

Zapisz się na newsletter!

Zapisz się
na newsletter!

Poznaj trendy, które zmienią Twoją branżę i innowacje ze świata. Zdobądź praktyczne wskazówki, jak skuteczniej komunikować się z klientami i oszczędzić czas. Wyjdź poza schematy. Daj się zaskoczyć.  Zapisz się na nasz newsletter pełen wiedzy i inspiracji z różnych dziedzin. Krótko i na temat. Raz w miesiącu. Będziesz na niego czekać. Przekonaj się.