Odświeżenie wizerunku ośrodka SPA

Zadanie:

Powierzono nam uporządkowanie wizerunku oraz działania mające na celu zwiększenie jego rozpoznawalności.

Klient:

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort to elegancki kompleks wypoczynkowy położony w województwie lubuskim. Teren resortu składa się z pałacu wraz z folwarkiem, trzeciej największej w Polsce winnicy, winiarni, stadniny koni oraz Grape Spa.

Narzędzia:

Strategie marki
Strategie komunikacji
Copywriting
Projekty graficzne
Filmy i sesje foto
Relacje z mediami
Eventy i konferencje
Planowanie i zakup mediów
Teksty na WWW

Przebieg:

1
Strategia marki i komunikacji

Zaprosiliśmy firmę Horsefield do opracowania strategii marki. Nowy przekaz podkreślił bogactwo oferty i zróżnicowanie form wypoczynku. Stworzyliśmy strategię komunikacji marki.  

2
Rebranding i prace kreatywne

Odświeżona identyfikacja wizualna, nowy znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” akcentują winiarskie atrakcje. Za kompleksowy rebranding odpowiadała firma Horsefield. Copywriting – po stronie dobocom.

3
Sesja zdjęciowa

Kompleksowo zorganizowaliśmy sesję zdjęciową, od castingu modelek, poprzez dobór stylizacji, nadzór nad realizacją i postprodukcją.

4
Media relations

Prowadziliśmy działania z zakresu relacji z mediami. Tworzyliśmy artykuły informacyjne, kontekstowe, organizowaliśmy wizyty studyjne dziennikarzy. Informacje o Pałacu Mierzęcin pojawiały się w gazetach branżowych, turystycznych, regionalnych i ogólnopolskich.

Rezultaty:

100%

Pałac Mierzęcin jest uznanym kompleksem typu resort w Polsce. Nieodmiennie kojarzony z winem, rozpoznawalny nie tylko w regionie.

Zespół:

Strategy
Horsefield
Copy
dobocom
Art
Horsefield
Photo
Visual Heads/dobocom
PR
dobocom
Zobacz podobne projekty