Organizacja drugiej edycji eventu

Zadanie:

Uniwersytet Ekonomiczny zgłosił się do nas z pytaniami: Jak skutecznie zintegrować społeczność absolwentów UEP? Zadaniem było zatem stworzenie narzędzia do kontaktu i współpracy uczelni z alumnami.

Klient:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu – czołowa uczelnia ekonomiczna w Polsce z niemalże stuletnią tradycją, na stałe wpisana w krajobraz miasta. Zrzesza społeczność studentów, absolwentów, pracowników naukowych oraz przedstawicieli największych polskich przedsiębiorstw.

ECDF mKlaster to największa wielkopolska inicjatywa zrzeszająca ponad trzydziestu czołowych przedsiębiorców branży technologii mobilnych.

Narzędzia:

Branding
Copywriting
Projekty graficzne
Filmy i sesje foto
Strony WWW
Relacje z mediami
Eventy i konferencje
Social media
Teksty na WWW

Przebieg:

1
Koncepcja

Stworzyliśmy autorskie połączenie Design Thinking Jam – kreatywnych warsztatów, których uczestnicy tworzą rozwiązania problemów na podstawie insightów zebranych w wywiadach z hackathonem, czyli 24-godzinnym maratonem programowania prototypów aplikacji mobilnych.

2
Organizacja

Koordynowaliśmy prace nad powstaniem wydarzenia. Nie tylko przygotowaliśmy identyfikację graficzną i teksty na stronę WWW. Podjęliśmy się również rekrutacji moderatorów design thinking, uczestników warsztatów i hackathonu oraz jury oceniającego prototypy. Zadbaliśmy o przestrzeń, sprzęty i catering oraz o komplet materiałów dla uczestników. Zapewniliśmy wsparcie sponsorów i nagrody dla zwycięskich zespołów.

3
Event

48-godzinne wydarzenie wpisaliśmy w obchody VII Dni UEP, które odbywały się 25-26 lutego 2015 r. w Centrum Edukacyjnym Usług Elektronicznych w Poznaniu. Wygrała aplikacja wspierającą rekrutację pracowników i rozwój kariery autorstwa KIWI GROUP.

4
Obsługa PR

Niemal 40 wzmianek w prasie to efekt naszych działań PR. Na NeddAppa zaprosiliśmy poznańskie redakcje oraz informowaliśmy media ogólnopolskie o efektach prac.

Rezultaty:

100%

Dzięki NeedAppowi Uniwersytet Ekonomiczny rozpoznał problemy swoich absolwentów, otrzymał narzędzie odpowiadające ich potrzebom i przetestował wykonawców, by wyłonić najlepszych. Wzmocnił wizerunek innowacyjnej uczelni dbającej o rozwój swojej społeczności.

Zobacz film:

Zespół:

Koncepcja
dobocom
Copywriting
dobocom
Projekty graficzne
dobocom
Event
dobocom
Warsztat
Design Thinking Poznań
Photo/wideo
Visual Heads
WWW
mobiAR
Relacje z mediami
dobocom
Zobacz podobne projekty