Rebranding w branży spożywczej

Zadanie:

Powierzono nam uporządkowanie wizerunku Aromat-Vertex i stworzenie spójnej linii komunikacyjnej, która wyeksponuje przewagi rynkowe i podejście biznesowe wykraczające ponad zwykłą sprzedaż produktów B2B.

Klient:

Aromat-Vertex jest wiodącą firmą dystrybucyjną B2B dodatków dla branży spożywczej, kosmetycznej i farmaceutycznej. Reprezentuje w Polsce największe koncerny producenckie z czterech kontynentów. Stworzona prawie 25 lat temu, przez cały czas pozostaje przedsiębiorstwem rodzinnym.

Narzędzia:

Strategia marki
Warsztaty strategiczne i szkolenia
Branding
Copywriting
Projekty graficzne
Filmy i sesje foto
Strony WWW
Teksty na WWW

Przebieg:

1
Market research

Prace rozpoczęliśmy od analizy branży, w jakiej działa Aromat-Vertex – bezpośredniej i dalszej konkurencji, firm powiązanych, a także trendów w branżach zbliżonych. Na tej bazie przygotowaliśmy plan warsztatów strategicznych.

2
Warsztaty strategiczne

Wspólnie z właścicielami i pracownikami przeanalizowaliśmy historię firmy, jej sukcesy i porażki na przestrzeni 25 lat, kontekst działania, ale również przewagi i wyróżniki marki.

3
Strategia marki

Opracowaliśmy strategię marki, która eksponowała najważniejsze cechy i wyróżniki. Jej podsumowaniem jest nowy claim: Wspólnie tworzymy najlepsze. (Together we create the best.)

4
Rebranding i prace kreatywne

Opracowaliśmy pełną identyfikację wizualną (m.in. logo, key visual, projekt www). Jej głównym elementem jest mozaika, której symbolika łączy aspekt twórczy, naukowo-laboratoryjny, a także kontekst elastyczności i współpracy.

Rezultaty:

Aromat-Vertex funkcjonuje obecnie jako marka całkowicie odmieniona pod względem wizualnym i poprzez nową linię komunikacji. Pracownicy dysponują kompleksowym repertuarem obrandowanych i spójnych narzędzi, a nowy branding pozwala na tworzenie nowych elementów.

Zespół:

Strategy
dobocom
Copywriting
dobocom
Art
Visual Heads
Production
dobocom
Photo & video
Visual Heads
Web
Jelly Solutions
Zobacz podobne projekty