Strategia marki i komunikacji SPA

Zadanie:

Uporządkowanie wizerunku i tożsamości marki oraz stworzenie planu komunikacji skierowanego do klientek premium.

Klient:

Good Time Day SPA to zlokalizowane na poznańskim Grunwaldzie medyczne SPA, które oferuje zaawansowane technologicznie zabiegi przynoszące trwałe efekty. Klienci Good Time Day SPA w atmosferze intymności i dyskrecji mogą wybierać z szerokiego zakresu medycznych innowacji, dzięki którym zatrzymują objawy starzenia i redukują jego dotychczasowe skutki.

Narzędzia:

AUDYT KOMUNIKACJI
WARSZTATY STRATEGICZNE I SZKOLENIA
STRATEGIA MARKI
STRATEGIA KOMUNIKACJI

Przebieg:

1
Audyt komunikacji

Przeprowadziliśmy badania wizerunku i komunikacji konkurencji oraz Good Time Day SPA. Godziny analiz wskazały, w jaki sposób segmentuje się rynek usług w zakresie pielęgnacji i medycyny estetycznej oraz co i w jaki sposób komunikuje branża.

2
Wywiady z klientkami

Przeprowadziliśmy serię rozmów z klientkami Good Time Day SPA, by zrozumieć ich motywacje i oczekiwania związane z usługami. Wnioski z rozmów posłużyły nam do wytypowania person klientek i dalszą pracę warsztatową.

3
Warsztat "Klient"

Warsztaty tworzenia person klientek do ważny etap procesu. Dzięki skupieniu się na potrzebach klientek, mogliśmy łatwo zweryfikować wizerunek Good Time Day SPA oraz konkurencji i zrozumieć, na jakich wartościach należy budować angażującą komunikację.

4
Strategia marki i komunikacji

Dalsza analiza zdobytej wiedzy i informacji zaowocowały strategią marki i komunikacji oraz dalszymi rekomendacjami w zakresie budowania tożsamości brandu i planem komunikacji skierowanym do najważniejszych grup klientek.

Rezultaty:

Określiliśmy fundamenty tożsamości Good Time Day SPA, które przełożyliśmy na konkretny zestaw rekomendacji i plan komunikacji marki.

Zespół:

Strategy
dobocom
Zobacz podobne projekty