Uporządkowanie wizerunku i tożsamości marki oraz stworzenie planu komunikacji skierowanego do klientek premium.
Good Time Day SPA to zlokalizowane na poznańskim Grunwaldzie medyczne SPA, które oferuje zaawansowane technologicznie zabiegi przynoszące trwałe efekty. Klienci Good Time Day SPA w atmosferze intymności i dyskrecji mogą wybierać z szerokiego zakresu medycznych innowacji, dzięki którym zatrzymują objawy starzenia i redukują jego dotychczasowe skutki.
Przeprowadziliśmy badania wizerunku i komunikacji konkurencji oraz Good Time Day SPA. Godziny analiz wskazały, w jaki sposób segmentuje się rynek usług w zakresie pielęgnacji i medycyny estetycznej oraz co i w jaki sposób komunikuje branża.
Przeprowadziliśmy serię rozmów z klientkami Good Time Day SPA, by zrozumieć ich motywacje i oczekiwania związane z usługami. Wnioski z rozmów posłużyły nam do wytypowania person klientek i dalszą pracę warsztatową.
Warsztaty tworzenia person klientek do ważny etap procesu. Dzięki skupieniu się na potrzebach klientek, mogliśmy łatwo zweryfikować wizerunek Good Time Day SPA oraz konkurencji i zrozumieć, na jakich wartościach należy budować angażującą komunikację.
Dalsza analiza zdobytej wiedzy i informacji zaowocowały strategią marki i komunikacji oraz dalszymi rekomendacjami w zakresie budowania tożsamości brandu i planem komunikacji skierowanym do najważniejszych grup klientek.
Określiliśmy fundamenty tożsamości Good Time Day SPA, które przełożyliśmy na konkretny zestaw rekomendacji i plan komunikacji marki.