Powierzono nam uporządkowanie wizerunku produktu Benedyktynka oraz działania mające na celu zwiększenie jego rozpoznawalności.
Benedyktynka to marka alkoholi ziołowych, produkowana przez mnichów w Klasztorze Benedyktynów w Lubiniu na podstawie XVI-wiecznej oryginalnej receptury. Smakiem porównywana do czeskiej Beherovki czy niemieckiego Jagermeistra.
Analiza branży, produktów, systemu dystrybucji, działań promocyjnych konkurencji.
Opracowaliśmy strategię marki, w której większy nacisk położony został na produkt premium. Zarekomendowaliśmy repozycjonowanie marki z produktu na problemy żołądkowe na upominkową nalewkę premium.
Przygotowaliśmy sesję fotograficzną (butelki oraz packshoty drinków). Opracowaliśmy grafikę do materiałów stosowanych w komunikacji: folder, ulotka, plakat.
Prowadziliśmy działania z zakresu relacji z mediami. Tworzyliśmy artykuły informacyjne, kontekstowe, zawierające przepisy.
Współorganizowaliśmy wydarzenie o nazwie „Drinki z Benedyktynki”, podczas którego odbył się konkurs barmański na najlepszy koktajl z dodatkiem Benedyktynki.
Benedyktynka zyskała popularność wśród koneserów nalewek ziołowych oraz osób zainteresowanych alkoholami premium. Wielokrotnie była pokazywana i opisywana w mediach ogólnych i specjalistycznych.