Nowy wizerunek marki alkoholi

Zadanie:

Powierzono nam uporządkowanie wizerunku produktu Benedyktynka oraz działania mające na celu zwiększenie jego rozpoznawalności.

Klient:

Benedyktynka to marka alkoholi ziołowych, produkowana przez mnichów w Klasztorze Benedyktynów w Lubiniu na podstawie XVI-wiecznej oryginalnej receptury. Smakiem porównywana do czeskiej Beherovki czy niemieckiego Jagermeistra.

Narzędzia:

Strategia komunikacji
Copywriting
Projekty graficzne
Filmy i sesje foto
Relacje z mediami
Eventy i konferencje

Przebieg:

1
Market research

Analiza branży, produktów, systemu dystrybucji, działań promocyjnych konkurencji.

2
Strategia marki

Opracowaliśmy strategię marki, w której większy nacisk położony został na produkt premium. Zarekomendowaliśmy repozycjonowanie marki z produktu na problemy żołądkowe na upominkową nalewkę premium.

3
Rebranding i prace kreatywne

Przygotowaliśmy sesję fotograficzną (butelki oraz packshoty drinków). Opracowaliśmy grafikę do materiałów stosowanych w komunikacji: folder, ulotka, plakat.

4
Media relations

Prowadziliśmy działania z zakresu relacji z mediami. Tworzyliśmy artykuły informacyjne, kontekstowe, zawierające przepisy.

5
Event

Współorganizowaliśmy wydarzenie o nazwie „Drinki z Benedyktynki”, podczas którego odbył się konkurs barmański na najlepszy koktajl z dodatkiem Benedyktynki.

Rezultaty:

100%

Benedyktynka zyskała popularność wśród koneserów nalewek ziołowych oraz osób zainteresowanych alkoholami premium. Wielokrotnie była pokazywana i opisywana w mediach ogólnych i specjalistycznych.

Zespół:

Strategy
dobocom
Copy
dobocom
Art
Chigo Design
Photo
Piotr Frąckowiak
PR
dobocom
Zobacz podobne projekty