Powierzono nam uporządkowanie wizerunku oraz działania mające na celu zwiększenie jego rozpoznawalności.
Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort to elegancki kompleks wypoczynkowy położony w województwie lubuskim. Teren resortu składa się z pałacu wraz z folwarkiem, trzeciej największej w Polsce winnicy, winiarni, stadniny koni oraz Grape Spa.
Zaprosiliśmy firmę Horsefield do opracowania strategii marki. Nowy przekaz podkreślił bogactwo oferty i zróżnicowanie form wypoczynku. Stworzyliśmy strategię komunikacji marki.
Odświeżona identyfikacja wizualna, nowy znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” akcentują winiarskie atrakcje. Za kompleksowy rebranding odpowiadała firma Horsefield. Copywriting – po stronie dobocom.
Kompleksowo zorganizowaliśmy sesję zdjęciową, od castingu modelek, poprzez dobór stylizacji, nadzór nad realizacją i postprodukcją.
Prowadziliśmy działania z zakresu relacji z mediami. Tworzyliśmy artykuły informacyjne, kontekstowe, organizowaliśmy wizyty studyjne dziennikarzy. Informacje o Pałacu Mierzęcin pojawiały się w gazetach branżowych, turystycznych, regionalnych i ogólnopolskich.
Pałac Mierzęcin jest uznanym kompleksem typu resort w Polsce. Nieodmiennie kojarzony z winem, rozpoznawalny nie tylko w regionie.