Działania z zakresu public relations marek: Ford, Mercedes, Volvo, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Suzuki, Hyundai, dostępnych w 12 salonach Grupy Bemo w całej Polsce.
Grupa Bemo Motors, jedna z największych grup dilerskich w Polsce.
Na rozpoczęcie prac dla marki, a następnie cyklicznie – na początek każdego roku współpracy – przygotowaliśmy lub odświeżaliśmy strategię komunikacji dla każdej z 12 marek, uwzględniając także specyfikę regionów, objętych ich sprzedażą.
Prowadziliśmy działania z zakresu relacji z mediami. Tworzyliśmy artykuły informacyjne dotyczące nowych modeli danej marki wchodzących na rynek; materiały kontekstowe, poświęcone np. zagadnieniom wyboru odpowiedniego silnika, napraw, przygotowania samochodu do sezonu. Naszymi działaniami objęliśmy media motoryzacyjne, informacyjne ogólnopolskie, lokalne i regionalne.
Naszym zadaniem był PR produktowy oraz PR korporacyjny dla całej Grupy Bemo Motors.
Zadaniem agencji była współorganizacja lub wsparcie promocyjne wielu wydarzeń w salonach.
Obsługiwaliśmy, moderowaliśmy i rozwijaliśmy profile Facebook dla marek: Ford, Nissan i Suzuki.
Dla marki Ford promującej wówczas rodzinne modele (C-Max oraz S-Max) w okresie przedwakacyjnym stworzyliśmy oraz nagraliśmy audiobooka dla dzieci pt.: „Bajeczna podróż” oraz prowadziliśmy działania w przedszkolach.
Poszczególne salony dilerów i dystrybuowane przez nich marki zyskały rozpoznawalność, a tym samym stały się bardziej konkurencyjne w swoich regionach. Grupa zaczęła być postrzegana całościowo, jako rzetelny partner, oferujący opiekę i serwis w całej Polsce. Wykorzystanie nowych narzędzi komunikacji, obecność w mediach i na eventach sprawiły, że dilerzy zaczęli być postrzegani jako aktywni w relacjach z klientami.