Promocja projektu CDEW

Zadanie:

Naszym zadaniem było stworzenie strategii komunikacji dla projektu oraz prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ogólnopolskich i regionalnych mediach. Odpowiadaliśmy także za zorganizowanie konferencji podsumowujących projekt.

Klient:

Projekt Cyfrowa Dziecięca Encyklopedia Wielkopolan jako pierwszy w Polsce zaangażował uczniów szkół podstawowych w tworzenie wirtualnej bazy zasłużonych mieszkańców ich gmin. W projekcie wzięło udział ponad dziewięć tysięcy dzieci z 226 wielkopolskich podstawówek.

Narzędzia:

Strategie komunikacji
copywriting
projekty graficzne
filmy i sesje foto
relacje z mediami
konferencje i eventy

Przebieg:

1
Strategie komunikacji

Zaplanowaliśmy działania informacyjno-promocyjne dla dwuletniego projektu. Wyodrębniliśmy grupy docelowe, segmenty mediów oraz kanały i narzędzia komunikacji.

2
Relacje z mediami

Na początku stworzyliśmy pokaźną bazę mediów oraz dziennikarzy zainteresowanych tematami edukacyjnymi zarówno w mediach ogólnopolskich, jak i regionalnych. Regularnie kontaktowaliśmy się z nimi i dostarczaliśmy informacji na temat prac nad Encyklopedią, metody projektu oraz wykorzystania narzędzia TIK w edukacji.

3
Konferencje

Na zakończenie obu edycji projektu zorganizowaliśmy gale finałowe dla wyróżnionych uczniów. Zaprosiliśmy do Poznania kilkaset dzieci wraz z nauczycielami, aby wręczyć im nagrody. Każdy gość otrzymał upominki – talię kart z wielkopolskimi bohaterami oraz mapę regionu z zaznaczonymi gminami, z którym pochodzili bohaterowie nagrodzonych biogramów.

Rezultaty:

100%

Kilkaset publikacji w mediach i kilka tysięcy zadowolonych uczniów – czy można liczyć na lepsze rezultaty dwuletniej pracy?

Zobacz film:

Zespół:

Strategy
dobocom
Copy
dobocom
Event
dobocom
Kreacja
Chigo Design/dobocom
Zobacz podobne projekty