Uniwersytet Ekonomiczny zgłosił się do nas z pytaniami: Jak skutecznie zintegrować społeczność absolwentów UEP? Zadaniem było zatem stworzenie narzędzia do kontaktu i współpracy uczelni z alumnami.
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu – czołowa uczelnia ekonomiczna w Polsce z niemalże stuletnią tradycją, na stałe wpisana w krajobraz miasta. Zrzesza społeczność studentów, absolwentów, pracowników naukowych oraz przedstawicieli największych polskich przedsiębiorstw.
ECDF mKlaster to największa wielkopolska inicjatywa zrzeszająca ponad trzydziestu czołowych przedsiębiorców branży technologii mobilnych.
Stworzyliśmy autorskie połączenie Design Thinking Jam – kreatywnych warsztatów, których uczestnicy tworzą rozwiązania problemów na podstawie insightów zebranych w wywiadach z hackathonem, czyli 24-godzinnym maratonem programowania prototypów aplikacji mobilnych.
Koordynowaliśmy prace nad powstaniem wydarzenia. Nie tylko przygotowaliśmy identyfikację graficzną i teksty na stronę WWW. Podjęliśmy się również rekrutacji moderatorów design thinking, uczestników warsztatów i hackathonu oraz jury oceniającego prototypy. Zadbaliśmy o przestrzeń, sprzęty i catering oraz o komplet materiałów dla uczestników. Zapewniliśmy wsparcie sponsorów i nagrody dla zwycięskich zespołów.
48-godzinne wydarzenie wpisaliśmy w obchody VII Dni UEP, które odbywały się 25-26 lutego 2015 r. w Centrum Edukacyjnym Usług Elektronicznych w Poznaniu. Wygrała aplikacja wspierającą rekrutację pracowników i rozwój kariery autorstwa KIWI GROUP.
Niemal 40 wzmianek w prasie to efekt naszych działań PR. Na NeddAppa zaprosiliśmy poznańskie redakcje oraz informowaliśmy media ogólnopolskie o efektach prac.
Dzięki NeedAppowi Uniwersytet Ekonomiczny rozpoznał problemy swoich absolwentów, otrzymał narzędzie odpowiadające ich potrzebom i przetestował wykonawców, by wyłonić najlepszych. Wzmocnił wizerunek innowacyjnej uczelni dbającej o rozwój swojej społeczności.