Jak odświeżyć i przybliżyć wartości podstawowe firmy?
Opracowanie strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji wizualnej
Jak w tydzień zmieniliśmy komunikację w digital?
Nowa linia komunikacyjna zbliżająca Uniwersytet Ekonomiczny i świat biznesu
Strategia komunikacji dla lidera rynku gastronomii B2B
Strategia wprowadzenia na rynek innowacyjnej marki kostki do WC
Promocja i komunikacja pierwszej w Polsce encyklopedii tworzonej w całości przez dzieci
Kompleksowa kampania największego polskiego widowiska historycznego
Koncepcja oraz przeprowadzenie programu integrującego pracowników
Odświeżenie wizerunku jednej z największych polskich grup doradztwa biznesowego
Strategia i rebranding dla polskiego dystrybutora produktów dla branży spożywczej, kosmetycznej i farmaceutycznej
Rebranding lokalny oddziału włoskiej grupy dostarczającej produkty dla przemysłu mleczarskiego
Model skutecznej komunikacji koncernu żywieniowego skierowany do profesjonalistów
Nowe rekomendacje komunikacji marki luksusowego SPA w Poznaniu