Księgowość Dla Firm – w skrócie K.D.F. – poprosiła nas o branding ich marki oraz stworzenie strony internetowej. Zgodnie z założeniami, wizerunek marki miał mieć poważny charakter, nutkę nowoczesności oraz jasno wskazywać na wieloletnie doświadczenie.
K.D.F. to nowe biuro księgowe składające się z doświadczonej kadry specjalistów. Bogata oferta prowadzenia księgowości dla firm jest uzupełniona o doradztwo podatkowe i prawne.
Chcieliśmy, żeby branding K.D.F. z jednej strony wpisywał się w trendy brandingu w branży finansowej, z drugiej zaś posiadał autorski sznyt. Dlatego przystąpiliśmy do sprawdzenia, w jaki sposób inne firmy na rynku komunikują się wizualnie z odbiorcami.
Przygotowaliśmy trzy linie logo, które miały oddawać charakter marki – oraz zaproponowaliśmy różne połączenia barwne. Ostatecznie padło na połączenie ciemnego granatu z zgaszonym złotem, które oddaje profesjonalny charakter i podkreśla doświadczenie klienta w branży.
Na podstawie logo i kolorystyki przygotowaliśmy krótki brand-book marki oraz podstawowe akcydensy – wizytówkę, oznakowanie siedziby, stopkę mailową oraz listownik.
Od zera przygotowaliśmy stronę internetową marki: zajęliśmy się copywritingiem, projektem graficznym oraz wdrożeniem. Poważną identyfikację graficzną ożywiliśmy ikonami, które przedstawiają najważniejsze wyróżniki marki oraz punkty w ofercie. W efekcie powstała prosta, one-page’owa struktura, która stanowi wizytówkę marki w sieci.
Marka K.D.F. zyskała swoje wizualne oblicze i mogła rozpocząć działalność na rynku posiadając profesjonalny branding oraz stronę internetową.