Branding w branży księgowej

Zadanie:

Księgowość Dla Firm – w skrócie K.D.F. – poprosiła nas o branding ich marki oraz stworzenie strony internetowej. Zgodnie z założeniami, wizerunek marki miał mieć poważny charakter, nutkę nowoczesności oraz jasno wskazywać na wieloletnie doświadczenie.

Klient:

K.D.F. to nowe biuro księgowe składające się z doświadczonej kadry specjalistów. Bogata oferta prowadzenia księgowości dla firm jest uzupełniona o doradztwo podatkowe i prawne.

Narzędzia:

BRANDING
COPYWRITING
STRONY WWW

Przebieg:

1
Analiza brandingów konkurencji

Chcieliśmy, żeby branding K.D.F. z jednej strony wpisywał się w trendy brandingu w branży finansowej, z drugiej zaś posiadał autorski sznyt. Dlatego przystąpiliśmy do sprawdzenia, w jaki sposób inne firmy na rynku komunikują się wizualnie z odbiorcami.

2
Projekt logo

Przygotowaliśmy trzy linie logo, które miały oddawać charakter marki – oraz zaproponowaliśmy różne połączenia barwne. Ostatecznie padło na połączenie ciemnego granatu z zgaszonym złotem, które oddaje profesjonalny charakter i podkreśla doświadczenie klienta w branży.

3
Branding i akcydensy

Na podstawie logo i kolorystyki przygotowaliśmy krótki brand-book marki oraz podstawowe akcydensy – wizytówkę, oznakowanie siedziby, stopkę mailową oraz listownik.

4
Strona internetowa

Od zera przygotowaliśmy stronę internetową marki: zajęliśmy się copywritingiem, projektem graficznym oraz wdrożeniem. Poważną identyfikację graficzną ożywiliśmy ikonami, które przedstawiają najważniejsze wyróżniki marki oraz punkty w ofercie. W efekcie powstała prosta, one-page’owa struktura, która stanowi wizytówkę marki w sieci.

Rezultaty:

Marka K.D.F. zyskała swoje wizualne oblicze i mogła rozpocząć działalność na rynku posiadając profesjonalny branding oraz stronę internetową.

Zespół:

Copywriting
dobocom
Projektowanie graficzne
dobocom
Strona www
Jelly Solutions
Zobacz podobne projekty