Wprowadzić na rynek nowy produkt – kostki toaletowe Brait Rings.
Brait to marka firmy Dramers, europejskiego producenta środków czystości i odświeżaczy do domu. W portfolio marki Brait znajdują się kostki do toalet, środki czystości oraz odświeżacze powietrza – zarówno aerozole, jak i pachnące patyczki, liście czy kwiaty.
Przygotowania do kampanii rozpoczęliśmy od stworzenia nazwy produktu – Brait Rings. Prosta, krótka nazwa wskazuje na innowacyjny kształt produktu, który stanowi jego wyróżnik rynkowy. Następnie skupiliśmy się na pracach koncepcyjnych związanych z kampanią w oparciu o stworzoną wcześniej strategię marki i komunikacji.
Stworzyliśmy hasło kampanii „Bo dbasz o dom”, które odpowiada na potrzeby użytkowników produktów Brait zdiagnozowane dzięki badaniom CAWI i FGI oraz koncepcję kampanii – pokazanie codziennych sytuacji dziejących się w łazience.
Wyprodukowaliśmy sesję zdjęciową, w której udział brało czterech modeli oraz profesjonalna ekipa zdjęciowa. Wyzwań było wiele – znalezienie odpowiednio dużej i eleganckiej łazienki i toalety, dobranie kolorów scenografii i ubioru do kolorów produktów... Dopięliśmy wszystko na ostatni guzik.
Podczas projektowania kreacji kampanii szukaliśmy graficznych wyróżników produktu Brait Rings. Wygrała koncepcja kolorowych czterech okręgów nawiązujących do kształtu nowego produktu.
Dokonaliśmy wycen i zakup mediów zgodnie z ustaleniami stworzonej przez nas strategii komunikacji. Skupiliśmy się na reklamach w prasie kobiecej, poradnikowej oraz portalach o tej tematyce.
Brait Rings zaistniał w świadomości odbiorców – i dał się poznać jako produkt dla osób dbających o dom i najbliższych.
Kampania launchingowa była następstwem działań w zakresie: strategii marki, strategii komunikacji oraz badań. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.