Launch Brait Rings

Zadanie:

Wprowadzić na rynek nowy produkt – kostki toaletowe Brait Rings.

Klient:

Brait to marka firmy Dramers, europejskiego producenta środków czystości i odświeżaczy do domu. W portfolio marki Brait znajdują się kostki do toalet, środki czystości oraz odświeżacze powietrza – zarówno aerozole, jak i pachnące patyczki, liście czy kwiaty.

Narzędzia:

NAMING
COPYWRITING
SESJA ZDJĘCIOWA
PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
ZAKUP MEDIÓW

Przebieg:

1
Koncepcja produktu i kampanii

Przygotowania do kampanii rozpoczęliśmy od stworzenia nazwy produktu – Brait Rings. Prosta, krótka nazwa wskazuje na innowacyjny kształt produktu, który stanowi jego wyróżnik rynkowy. Następnie skupiliśmy się na pracach koncepcyjnych związanych z kampanią w oparciu o stworzoną wcześniej strategię marki i komunikacji.

Stworzyliśmy hasło kampanii „Bo dbasz o dom”, które odpowiada na potrzeby użytkowników produktów Brait zdiagnozowane dzięki badaniom CAWI i FGI oraz koncepcję kampanii – pokazanie codziennych sytuacji dziejących się w łazience.

2
Sesja zdjęciowa

Wyprodukowaliśmy sesję zdjęciową, w której udział brało czterech modeli oraz profesjonalna ekipa zdjęciowa. Wyzwań było wiele – znalezienie odpowiednio dużej i eleganckiej łazienki i toalety, dobranie kolorów scenografii i ubioru do kolorów produktów... Dopięliśmy wszystko na ostatni guzik.

3
Projektowanie graficzne

Podczas projektowania kreacji kampanii szukaliśmy graficznych wyróżników produktu Brait Rings. Wygrała koncepcja kolorowych czterech okręgów nawiązujących do kształtu nowego produktu.

4
Zakup mediów

Dokonaliśmy wycen i zakup mediów zgodnie z ustaleniami stworzonej przez nas strategii komunikacji. Skupiliśmy się na reklamach w prasie kobiecej, poradnikowej oraz portalach o tej tematyce.

Rezultaty:

Brait Rings zaistniał w świadomości odbiorców – i dał się poznać jako produkt dla osób dbających o dom i najbliższych.

 

Kampania launchingowa była następstwem działań w zakresie: strategii marki, strategii komunikacji oraz badań. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Zespół:

Kreacja
dobocom
Zarządzanie kampanią
dobocom
Foto
Maciej Zakrzewski
Produkcja sesji zdjęciowej
Kasia Pajzderska
Zobacz podobne projekty