Rebranding w branży drzewnej

Zadanie:

Stworzenie nowoczesnego systemu identyfikacji marki nawiązującego do poprzedniego znaku i kolorystyki, a następnie zaprojektowanie, napisanie i wykonanie materiałów sprzedażowych i wizerunkowych oraz nowej strony internetowej www.gomad.pl.

Klient:

GOMAD od 65 lat tworzy maszyny oraz specjalistyczne automaty do obróbki drewna dla branży stolarskiej, meblarskiej i budowlanej. Jego urządzenia rozpoznawalne są nie tylko w Polsce, lecz również na całym świecie.

Narzędzia:

Branding
Copywriting
Projekty graficzne
Filmy i sesje foto
Strony WWW
Teksty na WWW

Przebieg:

1
Analiza sytuacji zastanej

GOMAD to firma z 65-letnią tradycją. Jej dotychczasowe logo utrwaliło się w świadomości odbiorców, jednak nie oddawało innowacyjności proponowanych przez nią rozwiązań. Postanowiliśmy to zmienić.

2
Rebranding i prace kreatywne

Opracowaliśmy dynamiczne logo składające się z trzech linii nawiązujących kształtem do przekroju drewna. Na tej podstawie wykonaliśmy pełną identyfikację graficzną m.in. logo, listownik, wizytówki, teczkę, oznaczenia maszyn, wizualizacje stoisk targowych, projekty reklam, wzory dokumentów oraz projekt funkcjonalny i graficzny strony www.

3
Przewodnik oraz strona WWW

Na potrzeby przewodnika po produktach GOMAD oraz nowej responsywnej strony WWW nadzorowaliśmy prace filmowe i fotograficzne. Wykonaliśmy projekty oraz stworzyliśmy nowe teksty. Koordynowaliśmy cały proces powstawania materiałów.

Rezultaty:

Fabryka Maszyn do Drewna GOMAD pokazała nowe oblicze producenta nowoczesnych rozwiązań do obróbki drewna. Odświeżona tożsamość pozycjonuje markę jako jedną z najbardziej innowacyjnych firm w swojej branży na rynku.

Zespół:

Copywriting
dobocom
Art
Andrzej Dobosz
Photo/Wideo
dobocom & Intensive Group
Web
Jelly Solutions
Zobacz podobne projekty