Z drewna. Festiwal doświadczeń

Zadanie:

Dostaliśmy zadanie stworzenia niepowtarzalnego charakteru leśnego eventu dla dzieci i dorosłych, którego celem jest edukacja w zakresie pozyskania i obróbki drewna oraz promocja polskiego przemysłu drzewnego.

Klient:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu zarządza ponad 88% powierzchni gruntów na terenie województwa wielkopolskiego, a w jej skład wchodzi 25 nadleśnictw.

Narzędzia:

Branding
Copywriting
Projekty graficzne

Przebieg:

1
Naming

Chcieliśmy stworzyć nazwę, która jednocześnie będzie nowoczesna, chwytliwa i oddająca bogactwo atrakcji podczas eventu (od eksperymentów fizycznych po rzeźbienie instrumentów muzycznych). Po długiej burzy mózgów wybór padł na „Z drewna. Festiwal doświadczeń”.

2
Branding

Przy tworzeniu identyfikacji festiwalu zależało nam na prostocie. Stworzyliśmy logobook oraz projekty materiałów brandingowych: plakatu, koszulki, roll-upu, baneru oraz formatów digitalowych.

3
Broszura

Aby zachować edukacyjny charakter festiwalu, zdecydowaliśmy się na stworzenie eleganckiej broszury poświęconej drewnie. Stworzyliśmy teksty nasycone ciekawostkami dotyczącymi pozyskiwania i wykorzystywania drewna oraz zaprojektowaliśmy tak, by forma była klarowna i nie dominowała nad treścią.

Rezultaty:

Pierwsza edycja „Z drewna. Festiwal doświadczeń” odbyła się 4 czerwca 2017 r. w Parku Miejskim w Sycowie, a jej opis można przeczytać na stronie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych. Planowane są kolejne edycje, które mają się odbywać co roku – pod stworzoną przez nas nazwą i z wykorzystaniem naszej identyfikacji graficznej.

Zespół:

Copywriting
dobocom
Art
dobocom / Visual Heads
Zobacz podobne projekty