Film wizerunkowy dla Arvato Polska

Zadanie:

Mieliśmy opowiedzieć, co wydarza się w centrach dystrybucji Arvato po otrzymaniu zamówienia – ale przez pryzmat tego, co praca Arvato daje swoim klientom końcowym.

Klient:

Arvato to międzynarodowy koncern świadczący usługi z zakresu logistyki, contact center oraz usług finansowych i rozwiązań dla e-commerce. Działa w 40 krajach, zatrudniając 70 tysięcy pracowników. Należy do koncernu Bertelsmann SE & Co. KGaA.

Narzędzia:

Filmy i sesje foto

Przebieg:

1
Scenariusz i kosztorysowanie

Dzięki dobrej znajomości branży klienta – oraz językowego i filmowego warsztatu – stworzyliśmy scenariusz. Dopiero jego zaakceptowana wersja była dla nas bazą do wyceny. Bo lubimy pracować na rzeczywistych budżetach, a nie szacunkach.

2
Zarządzanie produkcją

Filmy robimy z naszymi partnerami. Po naszej stronie było zarządzanie produkcją filmu – tak, by preprodukcja, dni zdjęciowe oraz postprodukcja były terminowe, zgodne z oczekiwaniami klienta i przeprowadzone w dobrej atmosferze współpracy.

Rezultaty:

Spot, obok którego nie przejdzie się obojętnie – jest w nim historia, emocje, odrobina wzruszenia. Jest też starannie i dynamicznie pokazany proces magazynowy. Zobaczcie sami.

Zobacz film:

Zespół:

Scenariusz
dobocom
Produkcja i postprodukcja
Oversee
Zarządzanie projektem
dobocom
Zobacz podobne projekty