Dobocom zaczynało jako agencja Public Relations specjalizująca się w relacjach z mediami i dbaniu o pozytywny wizerunek firm. I choć poszerzyliśmy ofertę, w PR jesteśmy naprawdę świetni! Public Relations rozumiemy szeroko – jako tworzenie relacji i koordynowanie komunikacji między firmą i jej otoczeniem. Wzajemne zrozumienie to najlepszy początek owocnej współpracy. I klucz do sukcesu. Pomożemy Ci zrobić pierwszy krok! Dobry PR to podstawa.
PR
PR
kampanie public relations
relacje z mediami
employer branding
działania CSR
eventy i konferencje
Zobacz nasze projekty z zakresu PR
Strategia komunikacji i branding
Opracowanie strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji wizualnej
Koncepcja, treść i projekt albumu na 20-lecie firmy
Elegancka publikacja jubileuszowa - od pomysłu, do wydruku
Organizacja trzeciej edycji eventu
Autorska koncepcja połączenia warsztatów i maratonu programowania aplikacji...
PR dla grupy motoryzacyjnej
Działania PR, custom publishing oraz eventy dla jednej z największych grup...
Nowy wizerunek marki alkoholi
Uporządkowanie wizerunku marki alkoholi ziołowych oraz działania zwiększające jej...
Obsługa PR marki software'owej
e-pity to jeden z najpopularniejszych programów do wypełniania deklaracji...
Promocja „Czasu Zawodowców”
Działania promocyjne dla projektu Urzędu Marszałkowskiego i Politechniki Poznańskiej
Koncepcja i organizacja eventu
Autorska koncepcja połączenia warsztatów i maratonu programowania aplikacji...
Organizacja drugiej edycji eventu
Design thinking i hackathon mobilny dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Odświeżenie wizerunku ośrodka SPA
Odświeżenie wizerunku i PR dla lubuskiego kompleksu wypoczynkowo-biznesowego
Promocja projektu CDEW
Promocja i komunikacja pierwszej w Polsce encyklopedii tworzonej w całości przez...
Akcja CSR dla marki Volkswagen
Kilkuetapowa akcja CSR dla marki Volkswagen promująca nowoczesną ekologię
Promocja widowiska historycznego
Kompleksowa kampania największego polskiego widowiska historycznego
Promocja projektu e‑Szkoła
Wizerunek i komunikacja projektu edukacyjnego dla 12 tysięcy dzieci ze 105 szkół